- دپارتمان خدمات پس از فروش آسانسورهای زیمنس اطلاعات و جزئیات فروش و نصب هریک از محصولات را در شبکه اصلی کمپانی ثبت میکند و بر اساس آن تمامی نظارتها و جلسات خدمات و تعمیر در محل برنامهریزی میشود. بر این اساس رایانه اصلی کنترل آسانسور بهطور مستقیم بر کیفیت عملکرد و خدمات آسانسور ها نظارت دارد.
- مرکز پشتیبانی زیمنس تمام مشاورههای لازم در رابطه با نیاز کاربران، تعمیرات ساده و شیوه نگهداری و ارسال نیروهای متخصص برای تعمیرات فوقالعاده را ارائه میکند.
- برای سرویسدهی به کلا نپروژهها یا مجموعههایی با تعداد بیش از 15 آسانسور، شرکت نیروهای ویژه و مخصوصی برای مجموعه یادشده تعریف میکند که در تمام ساعات روز آماده خدمترسانی هستند.
- با هدف پیشگیری از برنامه تعمیرات بیشاز اندازه، زیمنس عملکرد بینظیری بهوسیله برنامه نظارت منظم و اصلاح قطعات با هدف بالابردن عمر مفید آ نها در نظر گرفتهاست. علاوه بر آن کمپانی زیمنس قطعات فرسوده را برای جلوگیری از بروز خرابی، کاهش آسیبهای جانبی و هزینه تعمیرات نگهداری با قطعات نو جایگزین و تعویض میکند. زیمنس ماهیانه یک جلسه سرویس و تعمیرات عمومی برای آسانسورها در نظر ميگیرد تا استانداردهای لازم در عملکرد آ نها را تأمین کرده باشد و خرابیهای پنهان و معضلات احتمالی را رفع کند.
- زیمنس خدمات کنترل کیفیت و ایمنی آسانسورها را با قیمتی پایینتر از میانگین خدمات عمومی در بازار ارائه میدهد.
- در هر دو حالت بازه ضمانت کیفیت کارایی کالا و دوره پولی تعمیرات، نیروهای متخصص و حرفهای برای بررسی و نظارت بر عملکرد و کارایی آسانسور ها به محل پروژه اعظام خواهند شد و متناسب با دوره عملکرد قطعات و ویژگیهای پروژه، سرویس لازم را ارائه میکنند.